Personal training aan huis of op locatie

Een personal training is geschikt voor een ieder met een drukke baan en daardoor weinig tijd om te sporten. Of voor iedereen die van zichzelf weet dat ze een stok achter de deur nodig hebben om te blijven sporten. Ik begeleid je één op één en zorg ervoor dat je jouw doelen behaalt.

Waarom personal training?

Een personal training is ten eerste geheel ontwikkeld aan de hand van jouw leeftijd, jouw doel(en) en je fysieke staat. Er wordt niet alleen bepaald welke oefeningen je gaat doen, maar ook welke voeding het beste past bij het behalen van jouw doelen.

 

Daarnaast word je ook mentaal door mij ondersteund. Je wordt geholpen bij eventuele tegenslagen en je leert om over je grenzen te gaan. Ook is een personal training veel veiliger, de kans op blessures of klachten is zeer laag.

 

Een personal training is een investering in jezelf. Je behaalt binnen korte tijd een passend en blijvend resultaat.


Werkwijze van een personal training

Bij jou thuis of op locatie volg je één uur lang diverse oefeningen. Ik neem materialen met mij mee waarmee je op een verantwoorde wijze je lichaam in conditie brengt. Aan hand van een voor jou ontwikkeld trainingsschema behaal je jouw doelen en help ik jou op weg naar een gezonde levensstijl.

 

Ik raad je aan om de personal training te combineren met een voedingsadvies. HIermee zijn jouw doelen sneller bereikbaar en is het eenvoudiger om je lichaam gezond te houden. Wil je meer weten over personal training? Neem dan contact met mij op, ik leg je graag alle verschillende mogelijkheden uit. Druk op de onderstaande knop om het formulier in te vullen of bel mij op 06 - 20 200 627.

Tarieven

Lange termijn doelstelling € 630,00
Voedingsbegeleiding (intake gesprek, vervolg consult)

Gratis deelnemen aan de gezamenlijke trainingen

10 x personal training (minimaal 1 keer per week)

10 x meetconsult (1 keer per 3 weken)

 

Korte termijn doelstelling € 395,00

Voedingsbegeleiding (intake gesprek, vervolg consult)

Gratis deelnemen aan de gezamenlijke trainingen

5 x personal training (minimaal 1 keer per week)

5 x meetconsult (1 keer per 3 weken)


Alleen personal training (60 min.)

Sportmassage

Beter presteren?  Daar hoort een stukje ontspanning en spierspanning los laten zeker bij.

 

De massage wordt stevig op de spieren uitgevoerd, waardoor de doorbloeding kan worden bevorderd en afvalstoffen sneller worden afgevoerd.

 

Zo kun je ontspannen aan je training beginnen. Belangrijk om dit eens per maand gemiddeld te blijven behandelen. Lichamelijke klachten kunnen we maar beter voorkomen dan genezen.

 

maak een afspraak